start kompa po braku pradu

pszemaz pszemaz w wp.pl
Śro, 18 Cze 2003, 22:56:35 CEST

> To nie jest grupa dla użytkowników Windows.

no ja na pewno o windows tu nie pisze...
chodzi o to ze jak wroci prad komp automatycznie sie uruchamia, poprawia
bledy w ext2
i zatrzymuje sie na konsoli
i trzeba wcisnac CTRL+D aby sie zrestartowal i poprawnie juz wtedy sie
uruchamia caly serwer
a mi chodzi zeby ominac to wciskanie CTRL+D i zeby po naprawie sysytemu
plikow LINUX PLD
sam sie restartowal...

pszemaz