shaperd + kaza, iMesh, etc, etc

Lukasz Duda sirius w poczta.fm
Czw, 19 Cze 2003, 22:49:23 CEST

Witam!

A moze byc do zera? Bo jezeli do zera to proponuje iptables + p-o-m i latke
string z p-o-m!

> W jaki sposób? Skoro kazaa2 może biegać po portach np. 21, 22, 23, 25,
> 80 itd?

No np. tak:

iptables -A FORWARD -m string --string "X-Kazaa-Username:" -j DROP
iptables -A FORWARD -m string --string "X-Kazaa-Network:" -j DROP
iptables -A FORWARD -m string --string "X-Kazaa-IP:" -j DROP
iptables -A FORWARD -m string --string "X-Kazaa-SupernodeIP:" -j DROP
iptables -A FORWARD -m string --string "X-Kazaa" -j DROP
iptables -A FORWARD -m string --string "KaZaA" -j DROP

W ten sposob pozbywasz sie Kazaa2 :-)
Kazaa w starszej wersji i ta cala reszta bazuje na odpowienich portach --
wiec sprawa prosta...

Tak tez mozna...

 Pozdrawiam,
 Lukasz Duda