Apache

Łukasz C. Jokiel Lukasz.Jokiel w klonex.com.pl
Pią, 20 Cze 2003, 23:28:00 CEST

Maciej Paszta napisał(a):

> Ja nie mam dns. U mnie to wszystko idze po LAN'ie to po co mam stawiac DNS
> -

wpisz do /etc/hosts tylko upewnij się że w /etc/nnswitch.conf masz hosts w
dns jako pierwsze.

No i postaw DNS, bo jak nie wiesz jak to zrobić to chyba nie bardzo masz
wszystkie klocki do zabawy ? DNS-Howto i tak dalej. Każdy przez to
przechodził. Kiedyś musi być ten pierwszy raz.

--
Lukasz C. Jokiel, via webmail.