Apache

Adam Gapiński Adam.Gapinski w artikon.one.pl
Pią, 20 Cze 2003, 23:38:38 CEST

Osóbka znana jako Łukasz C. Jokiel, wystukała:

> wpisz do /etc/hosts tylko upewnij się że w /etc/nnswitch.conf masz hosts
> w dns jako pierwsze.

Ja mam "files dns" To oznacza, że najpierw powinien czytać z pliku? Bo dla
niektórych usług i tak nie chodziło... Dopiero jak named wstał to zaczęło
działać.

> No i postaw DNS, bo jak nie wiesz jak to zrobić to chyba nie bardzo masz
> wszystkie klocki do zabawy ? DNS-Howto i tak dalej. Każdy przez to
> przechodził. Kiedyś musi być ten pierwszy raz.

To naprawdę nie jest trudne. Polecam:
http://www.baseciq.org/linux/dns

pozdrawiam
--
Adam (dot) Gapinski (at) artikon (dot) one (dot) pl