shaperd + kaza, iMesh, etc, etc

Lukasz Duda sirius w poczta.fm
Sob, 21 Cze 2003, 00:55:42 CEST

Czesc!

> taaaa.... i 4xItanium, żeby przerobić to przy dużym ruchu... :-/

Nieeeeeeeeeeee ;-) To zalezy co rozumiesz przez ,,duzy ruch'' -- u mnie to
dziala (PIII 500, 250 MB Ram i okolo 100 komputerow);
Ale sprawa jest banalna! Po paru dniach nikt juz u mnie nie probowal
uruchamiac Kazaa -- wiec co po co sie martwic obciazeniem? Troche optymizmu...
Tak wiec userzy wiedza, ze to jest... Zreszta u mnie wola inne wynalazki -- a
tych nie ograniczam (tutaj pomaga CBQ).

--
 lukasz