Apache

Łukasz C. Jokiel Lukasz.Jokiel w klonex.com.pl
Sob, 21 Cze 2003, 09:05:17 CEST

Adam Gapiński napisał(a):
> Osóbka znana jako Łukasz C. Jokiel, wystukała:

> Ja mam "files dns" To oznacza, że najpierw powinien czytać z pliku? Bo dla
> niektórych usług i tak nie chodziło... Dopiero jak named wstał to zaczęło
> działać.

Heh ostatnio zmieniałem to 5 lat temu na Solarisie 2.5 :). Niektóre tego z
drugiej strony nie lubią, np: qmail. Ale z drugiej strony czsami ma to
sens - np: wpisanie hit.geminus jak 127.0.0.1

--
Lukasz C. Jokiel, via webmail.