Exim4 dla Ra

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 22 Cze 2003, 00:16:06 CEST

On Sat, 21 Jun 2003, Dariusz Wlodarczyk wrote:
> Fakt mozna wnioskowac z tego co napisalem, ze troche przesadzilem :) ale
> chodzilo mi o to zeby to dodac do ktoregos z juz istniejacych archiwow
> ra+ Powinienem od razu jasno sie wyrazic hehe

Wraz z wydaniem Ra-1.1 chciałbym rozdzielić aktualne updates/general na
updates/general	- poprawki błędów nie-security pakietów, które się
		pojawiły w dystrybucji. Wszystkie rzeczy stąd będą
		wchodziły do następnego wydania (jeżeli takowe będzie...).
updates/extras	- nowe wersje pakietów, które nie mają błędów. Czyli na
		przykład nowy nmap po odleżeniu swojego w contrib bez
		zgłoszeń o błędach. Nic stąd nie powinno być
		problematyczne w Ra (w upgrade i używaniu).
updates/contrib	- tam się będą mogły pojawiać różne ficzery, typu właśnie
		exim4, update różnych pakietów (np. nowy nmap, czy nowy
		mtr na początku). Generalnie nie będą to rzeczy
		supportowane, a raczej przyjemne dodatki, które na Ra mogą
		wymagać czasem jakichś dodatkowych czynności

extras raczej w całośći wchodzi do ewentualnego następnego wydania.
contrib.... ewentualnie wybiórczo...

Teraz pytanie - czy taki podział ma sens?

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...