Exim4 dla Ra

Adam Gapiński Adam.Gapinski w artikon.one.pl
Nie, 22 Cze 2003, 00:36:53 CEST

Osóbka znana jako Paweł Gołaszewski, wystukała:

> extras raczej w całośći wchodzi do ewentualnego następnego wydania.
> contrib.... ewentualnie wybiórczo...
>
> Teraz pytanie - czy taki podział ma sens?

Jako szary "użyszkodnik" PLD mogę to skomentować? Jeśli tak to proszę:

Czyli rozumiem, że extras to miejsce na wszelakie Ra-Packi, a contrib?
Bo jakoś nie mogę "dojrzeć" różnicy... Czy contrib ma być doświadczalny i
różne rzeczy stamtąd po testach mają trafiać do extras, czy raczej chodzi o
to, że używanie dodatków ma być dla extras
bezproblemowe/automagiczne/bezobsługowe dla użyszkodników, a już z contrib
to "masz problem, bo tak chciałeś" ?

pozdrawiam
--
Adam (dot) Gapinski (at) artikon (dot) one (dot) pl