Exim4 dla Ra

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 22 Cze 2003, 02:03:06 CEST

On Sun, 22 Jun 2003, Adam Gapiński wrote:
> Jako szary "użyszkodnik" PLD mogę to skomentować? Jeśli tak to proszę:
>
> Czyli rozumiem, że extras to miejsce na wszelakie Ra-Packi, a contrib?

Przykład:
żeby mieć nowego postgresa trzeba przy upgrade zrobić dump bazy, etc,
etc... I dlatego jeżeli nowy postgres ma gdzieś wylądować w Ra to tylko w
contrib.
Do extras mógłaby trafić nowa wersja postgresa ze starej linii. Upgrade
jest bezproblemowy, nie poprawia żadnych istotnych błędów, etc...

> Bo jakoś nie mogę "dojrzeć" różnicy... Czy contrib ma być doświadczalny
> i różne rzeczy stamtąd po testach mają trafiać do extras,

Nie - do Ra nie powinno trafić nic eksperymentalnego  (nooo - jaka jest
rzeczywistość to raczej wszyscy wiedzą :) ).

Raczej w contrib mogą czasem przeleżeć rzeczy co do których nie ma
pewności czy są takie bezkonfliktowe jak być powinny... Jasne, że nikt się
nie będzie bawił w takie rzeczy przy głupim nmap czy mtr, ale już mozilla
może przeleżeć ~tydzień. Tak ja to bynajmniej widzę...

> chodzi o to, że używanie dodatków ma być dla extras
> bezproblemowe/automagiczne/bezobsługowe dla użyszkodników, a już z
> contrib to "masz problem, bo tak chciałeś" ?

Mniej więcej. contrib to takie mało wspierane rzeczy, poza główną linią,
których wielu ludzi będzie chciało, ale ich instalacja może wymagać
świadomego działania i świadomej decyzji.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...