Szukam PLD na CD

Grzegorz Pacan gpacan w o2.pl
Pon, 23 Cze 2003, 09:21:35 CEST

Witam! Jestem tutaj nowy. Nazywam sie Grzegorz Pacan i mam 14 lat.
Ucze sie i pracuje sobie jako programista aplikacji internetowych. Od
kiedy pamietam dzialalem na Debianie, ale sobie pomyslalem, ze troche
zmian nie zaszkodzi. NAleze do ZGULu... Z reszta, to nie ma byc moja
autobiografia... ;]

Mam pytanie: czy moglby mi ktos wyslac WSZYSTKIE plytki z PLD? Ofcoz
zaplace za koszt przesylki i plyt, badz ewentualnie zwroce plyty
(wysle wzamian czyste).

Z gory dziekuje za namiary na chetna osobe.
--
Grzegorz Pacan <gpacan w zgul.ime.uz.zgora.pl>
Freelancing Web Applications Programmer