Szukam PLD na CD

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Wto, 24 Cze 2003, 01:06:42 CEST

Dnia wto 24. czerwca 2003 01:02, Adam Gapiński napisał:
> Osóbka znana jako Jacek Rzęsista, wystukała:

> Wersja podstawowa jakieś 2-3 godzinki. A potem poldek w zależności od
> przeznaczenia maszynki...
> BTW Dyskietka instalacyjna już wspiera pppd?
Nic mi o tym nie wiadomo (a przydałoby się !!!) . Zawsze instaluję na swoim
kompie zza maskarady na SDI. A wersja podstawowa serwewra to jedna ktroskę
więcej niż 2-3 godzinki. Nie mierzyłem dokładnie czasu instalacji, ale
wieczorkiem zapuszczałem, a rano jak wstałem to robiłem resztę ;P
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org