Rescue Disk nie bootuje

f16 f16 w box43.pl
Wto, 24 Cze 2003, 08:30:14 CEST

Ściślej: nie bootuje na jednym z wielu próbowanych komputerów - na innych nie
ma żadnych problemów - czyli płytka jest czytelna i prawidłowo nagrana.
Na felernym (płyta Aopen AX6BC, Pentium II MMX 350, CDROM LTM526 zamontowany
jako SEC Master) zamiast ekranu powitalnego wywala: "ISOLINUX 2.00 2002-10-25
isolinux: Disk error 1, AX=4219,9F"
Na tym komputerze nie bootuje tylko rescue (w kilku egzemplarzach) :( inne (w
tym ... brrr .... instalator Windows 98) wchodzą bez problemu, więc raczej to
nie problem sprzętu.
Ktokolwiek wie, co z tym począć proszony jest o wsparcie... Uparłem się na
instalację Win+Linux na tym komputerze, oddam go w "dobre ręce" i chciałbym
mieć pewność, że kiedy zajdzie potrzeba użycia Rescue to się da to zrobić.
A na razie uzyskałem (prawie) pewność, ze się nie da :(

Pozdr
(-f16)