Szukam PLD na CD

Grzegorz Pacan gpacan w o2.pl
Pon, 23 Cze 2003, 23:03:55 CEST

Hello Robert!

On Monday, June 23, 2003, 3:00:59 PM, you wrote:
>    Zgodnie z Twoim portfolio jesteś/byłeś developerem PLD ... Zatem
> powinieneś mieć jakąś wersję instalacyjną tego systemu - nie mówię, że
> całego, ale choć kawałek :)

Hlehle,  nie  patrz  na ta strone ;] Raczej zamierzam byc developerem.
PRzedtem  bawilem  sie Debciem, ale zapragnalem zmian... co do PLD, to
narazie  obczajam  jak moznaby tu pomoc nie wchodza innym w droge. PLD
mam, ale sehr alt version, a nie mam stalki by zassac z netu.
--
anon

BTW. Mala zmiana sygnaturki ;>