2.4.21

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Śro, 25 Cze 2003, 01:16:04 CEST

Paweł Zaskórski wrote:

> 2.4.21-ac2 + gcc-3.3-3 - poszło gładko. Wcześniej tym samym gcc
> skompilowałem 2.4.21-rc2-ac2.
>
>                Paweł

> http://pld-linux.org/ = faq, howto, newsy

Próbowałem dziś z gcc-3.3-3 - to samo.
Wygląda mi na to, że System.map jest walnięty.
Brak w nim tych kilku symboli, chociaż są moduły, które powinny je moim
zdaniem obsłużyć.

Czy to celowo w tej chwili wszystkie binaria w drivers/ide instalują się
odzielnie (tzn. de-cd.o, ide-default.o, ide-disk.o, ide-dma.o,
ide-geometry.o, ide-io.o, ide-iops.o, ide-lib.o, ide-probe.o,
ide-proc.o, ide-taskfile.o, ide.o, setup-pci.o, pci/via82cxxx.o)?
Bo w Makefile brak rzeczywiście opcji list-multi.