karta tv

Piotr Chmyłkowski pch3 w via-net.eu.org
Śro, 25 Cze 2003, 11:51:19 CEST

Witam
Przymierzam sie do zastapienia mojej wysluzonej wiezy zestawem karta
dzwiekowa + glosniki + tuner tv/fm. O ile z wyborem karty nie mam
problemu (sb live 5.1) to z  tunerem juz mam. Chcialbym zeby bez problemu
udalo sie go uruchomic na linuxie i oczywiscie zeby dzialalo radio.
Podejrzewam, ze dzwiek 5.1 to juz marzenie wiec o nim nie wspomne ;)
Jesli mozecie cos zaproponowac bede bardzo wdzieczny.
Piotr Chmyłkowski                      e-mail: pch3 w via-net.eu.org
Registered Linux User #246971             tel: +48 606 290 382