Zmiana hasła przez webmail

Tomasz Buziak t.buziak w spzoz.lukow.pl
Śro, 25 Cze 2003, 17:35:33 CEST

Cytowanie Stacho Pal <stacho w venco.com.pl>:

> Witam!
> Pytanie do praktyków.
> Czy jest jakiś 'webmail'w PLD, oprócz squirrelmail,
> umożliwiający zmianę hasła do konta (pocztowego)?
> Przejrzałem horde i postaci niestety nie udało mi się
> znaleść takiej możliwości.

w horde haslo mozna zmienic na 3 sposoby, najlepiej przez demona popasswd,
odpala sie go na localhoscie:106 przez rc-inetd,
modol do horda nazywa sie passwd, mozna go znalesc na stronie horda

bardzo polecam horda, tym co maja malo skrzynek na serwie, mam courier-imapa i
przy filtrowaniu poczty zuzywa mi w danej chwili 99% avg. cpu, chyba ze mam
cos nie tak...

--
pozdrawiam ...