Zmiana hasła przez webmail

Tomasz Buziak t.buziak w spzoz.lukow.pl
Śro, 25 Cze 2003, 21:00:48 CEST

Cytowanie "Witold P. Kręcicki" <adasi w grubno.da.ru>:

> a czy dziala bezposrednio na mailboxach horda? i autentykacja via mysql?
> WK

Tak wygladaja mozliwosci autentykacji do samego horde:

### cat horde.conf ###
[...]
// What backend should we use for authenticating users to Horde? Valid
// options are currently 'imap', 'ldap', 'mcal', 'sql', 'ftp' and 'krb5'.
[...]

nie wiem czy o to ci dokladnie chodzi ! nie robilem nigdy autentykacji przez baze

reszte ustawia sie w module imp, adresy serwerow smtp, imapd, inbox, z tls lub
bez ...
najlepiej samemu sie o tym przekonac, jesli w stabilnej wersji tego nie ma to
pewnie jest w wersji z cvsa ktora jest duuuzo bardziej rozwinieta, warto tam
zagladac,
uzywam horde od 2 lat, projekt sie bardzo rozwina przez ten czas, kiedys byla to
tylko bramka mailowa, po tym co lezy w cvsie mozna stwierdzic ze powoli powstaje
srodowisko groupware, wystarczy zajrzec tutaj:
http://www.horde.org/source/modules.php (modoly w cvsie) i
http://www.horde.org/projects.php (wersje stabilne)

odpychac moze tylko qpa roboty przy konfiguracji, ale akurat w przy padq pld
jest latfiej, bo wszystko co jest potrzebne jest w modulikach, jak mialem slacka
to musialem cale srodowisko do horda recznie kompilowac :(

--
pozdrawiam ...