karta tv

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 25 Cze 2003, 21:20:18 CEST

Dnia 2003.06.25 21:12, Piotr Czapski napisał(a):
> Zgadza się. Używam Prolink Pixelview (BT878) i można mieć pewne
> zastrzeżenia
> do jakości dźwięku i obrazu (sczególnie w linuxie :/ ). Natomiast w
> "windzie"
> wygląda to znacznie lepiej (to dzięki sterownikom od producenta?).

A tu moge polemizować, bo akurat karta pod linuxem u mnie łapie
większość programów z kabla czego nie da się powiedzieć o sterownikach
do windows'a gdie na 65 programów wyłapałem ledwie 4. Też karta
prolink'a. Były do niej różne sterowniki, robiłem różne cuda i kiszka.
Zresztą standardowe oporgramowanie do kart TV pod windows'a
(przynajmniej to dostarczane z prolinkiem) jest denne w porównaniu z
takim choćby zappingiem pod linux'a. A kwestia działania pod linuxem
sprowadza się do poprawnej selekji tunera i parametrów. Przydaje się
zobaczyć na karcie dokładny symbol puszki i poszukac odpowiednika w
dokumentacji do sterownika.

			Artur