karta tv

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Śro, 25 Cze 2003, 21:49:48 CEST

Piotr Czapski wrote:
> On Wednesday 25 of June 2003 11:53, Artur Flinta wrote:

> Zgadza się. Używam Prolink Pixelview (BT878) i można mieć pewne zastrzeżenia
> do jakości dźwięku i obrazu (sczególnie w linuxie :/ ). Natomiast w "windzie"
> wygląda to znacznie lepiej (to dzięki sterownikom od producenta?).

Ja mam zastrzeżenia do windy (też chyba dzięki sterownikom od
producenta), w linuksie mam clearest :).
saa7134 (FlyVideo3000) - jak pisałem potrzebne łaty na jajku (w 2.5 są
stery), bo pracuje tylko pod v4l2, ale to 9 bitów (cx - nowość z
coneksanta ma 10, ale stery do linuksa alfa i baaardzo unstable), a
bt8787 to tylko 8 bitów i gorsza interpolacja kolorów.
Polecam saa7134 - tym bardziej, że FlyVide tańsze niż Aver.