Promise PDC20376

Dariusz Wlodarczyk milley w gostyn.pl
Śro, 25 Cze 2003, 22:46:05 CEST

Witaj Andrzej,

W Twoim liście datowanym 25 czerwca 2003 (14:44:31) można przeczytać:

AZ> Wziąłem kernela od Cięciwy i pdcraid się pięknie ładuje (uwaga - pdcraid
AZ> w rescue jest zepsuty) po czym urządzenie /dev/ataraid/d0 jest...
AZ> urządzeniem /dev/hda?!?! A dysku faktycznie wpiętego do kontrolera nie
AZ> widać (w "biosie" kontrolera jest widziany 1 dysk w trypie stripe)
AZ> No chyba, że muszę mieć koniecznie 2 dyski... ale ja nie chcę bo robię
AZ> sobie raida5 na 3 dyskach hda, hdc no i tutaj brakuje mi tego d0 (lub
AZ> hde)

Rozumiem ze tylko jeden z tych dyskow podlaczony jest do promise ?

Spytam sie tak prozaicznie w jakim trybie promise pracuje ? (czyt. co
masz w biosie RAID czy ATA) ? Cos mi mowi ze powinienes miec ATA.

Tak apropos w BIOSie mojej plyty przelacznik z RAIDa na ATA pojawil
sie dopiero po upgradzie BIOSu (Gigabyte GA-7DXR+) - moze u Ciebie
jest/bedzie tak samo ?

--
Pozdrowienia,
milley