PLD-RH

Krystian Tomczyk krystian w tomczyk.civ.pl
Czw, 26 Cze 2003, 10:24:25 CEST

Jeżeli teraz masz lilo z PLD w mbr i podczas instalacji RH
nie będziesz instalował lilo w mbr to go nie stracisz. W PLD
będziesz musiał dopisać RH do lilo. Ja mam z mandrakiem i
zrobiłem to tak:
w fstab wpis odnośnie partycji z mandrakiem montowanym do
/mnt/mandrake
w lilo na PLD wpis skopiowany z mandraka tylko dodane
/mnt/mandrake np:
kernel=/mnt/mandrake/boot/vmlinuz
root nie pamiętam ale chyba podawałem partycję z mandrakiem
aha i wykonując komendę lilo musisz wcześniej mieć
podmontowaną partycję z RH
Krystian T
ps piszę z pamięci bo PLD mam w domu, jakby co to wieczorem
mogę sprawdzić i napisać dokładnie.