problem z instalacją Neostrady na USB

cwiro cwiro w neostrada.pl
Pią, 27 Cze 2003, 09:35:30 CEST

Użytkownik Adam Gołębiowski napisał:

>Hmm... i na ten moduł nakładasz łatkę spod adresu podanego w innym
>mailu, tak?
>
>To ja albo jakiś lewy jestem, albo nie-wiem-co. Łatka wywala mi
>rejectami aż miło...

   Łatkę trzeba nałożyć na moduł znajdujący się na na płytce w zestawie
od tpsa. Moduł jest tam w wersji 1.coś.tam, ale jest źle napisany i
zawieszał mi maszynę po kilku godzinach pracy tak, że system zamykał się
przez godzinę i jeszcze się nie zamknął. Nie sprawdziłem tego, ale ma
jakieś przecieki pamięci. Najlepiej to zapomnieć o nim. Do modułu w
wersji 2.0.3, którego adres jest w cytacie, nie znalazłem łatki. Moduły
podobno te zawierają nienazwane unie, które nie są kompilowane przez gcc
niższe niż 3.0.
   Do wczoraj przez 3 dni używałem modułu eagle-1.0.4-pre.nie.pamietam,
który jest na stronie http://eagle-usb.fr.st/. Teraz przesiadłem się na
eagle-1.0.4. Strona jest po francusku, ale to co trzeba łatwo jest
znależć. Skompilowały mi się bez błędów i bez żadnych patchy, no i moduł
działał stabilnie.
   Instalacja jest standardowa (make, make install). W trakcie pyta się
o nazwę użytkownika, hasło i czy umieścić zestawianie połączenia w
skryptach startowych po francusku. Najlepiej samemu wyedytować pliki w
/etc/ppp. I jeszcze w pliku /etc/analog/adiusbadsl.conf parametrowi VPI
trzeba ustawić taką samą wartość jak w pliku tepsowskim; trzeba zamienić
VPI=00000008 na VPI=00000000 lub odwrotnie (piszę z pamięci). W razie
jakichkolwiek problemów z instalacją bardzo chętnie coś podpowiem.
   Aha, jądro mam 2.4.20

Pozdrawiam
Arek Skowron