PLD i kawałek sieci po USB.

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 27 Cze 2003, 13:22:34 CEST

Dnia pią 27. czerwiec 2003 12:33, Mateusz Korniak napisał:
> Chciałbym takie 'ppp' ale po kablu i dwuch portach USB  widoczne jako
> interfejs.
>
> To trudne pod PLD ? Trenował ktoś ?
> Wygooglowałem mase info, ale dotyczących specyficznych urządzeń usb.
> Nie ma w tym jakeigoś standardu  ?
Linux obsługuje połączenie po USB dwóch komputerów, w kernelach 2.4 jest to
skompilowane jako moduł usbnet.o. Powinno działać, aczkolwiek przyznam, że
nie testowałem - nie mam kabla.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498