Drivery dla radeona

Grzegorz Sulima gsulima w host.sk
Pią, 27 Cze 2003, 15:57:06 CEST

Zamierzam zmienić kartę graficzną na radeona 9000 lub 9200.
Parę miesięcy temu był wątek na ten temat.
Obecnie w nest jest tylko jeden XFree86-driver-radeon,
- czy to jest natywny z XFree86 czy gatosa ?
Z przydatnych ficzerów potrzebuję sprzętowego wsparcia dla OpenGL i
skalowania YUV, czy drivery z XFree86 obsługują to ?
A wogóle to będę wdzięczny za wszelkie rady co do wyboru karty i driverów,
za parę dni kończy mi akademikowy net i musze pościągać co mi potrzebne, a
kartę kupię dopiero w wakacje.

--
Grzegorz Sulima

God: What are you doing now?
Arthur: Averting our eyes, oh Lord.
God: Well, don't! It's just like those miserable psalms, always so depressing