User Mode Linux

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Pon, 30 Cze 2003, 00:07:05 CEST

On Sun, 29 Jun 2003, Marcin Kurzyna wrote:

> Cześć, staram się uruchomić UML kożystając z PLD jako podstawy. Udało
> się prawie wszystko, tyle że w czasie startu mam:
>
> can't locate module char-major-7
>
> co powoduje ze nie wstaje mi apache. Czym jest ten moduł i czy jest
> jakiś sposób żeby to ominąć? zrobiłem grep -r major-7 na źródłach jądra
> ale nie zwrócił mi nic ciekwaego :(

/usr/src/linux/Documentation/devices.txt:
  7 char        Virtual console capture devices
                  0 = /dev/vcs          Current vc text contents
                  1 = /dev/vcs1         tty1 text contents

czyli potrzebne mu są vcsy - dziwne żebyś ich nie miał w kernelu

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :