Ja już nie wiem ... :(

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Sob, 28 Cze 2003, 14:17:20 CEST

Użytkownik peem napisał:

>28 czerwca 2003, o godzinie 12:10 napisałem wiadomość na temat :
>"Ja już nie wiem ... :(".
>Właśnie ją czytasz.
>================================><=========================================
>
>Szukałem po liście, ale nie doszukałem, proszę o linki, albo hinty :)
>Zasadniczo problemy są dwa.
>Pierwszym jest Alsa. W tej chwili mam kernel 2.4.18 kompilowany
>własnoręcznie. Chciałem do tego Alse, ale nowszą niż 0.5, więc
>zassałem z alsa.org i ./configure - i tu mnie przystopowało, bo daje :
>
>[...]
> [...]
Sprawdź, czy są dostępne wszystkie zależne pakiety (tzn. czy jest
glibc-2.3.2, którego potrebuje glibc-devel-2.3.2 itd. - rpm, rpm-lib).
Jeśli tak, to poldek
poldek> install -F --nodeps glibc* # radzę po kawałku
Nie wychodząc z poldka zaloguj się na innym terminalu i po każdym
zestawie (glibc, rpm+poldek, db, gcc - wszystkie istotne elementy) dla
bezpieczeństwa sprawdź, czy wszystko działa (np. rpm -i coś).
Jak już przepchniesz glibca i rpma, to reszta powinna iść lekko.

A z alsa - nie przypuszczam, żeby potrzebny był nowy gcc, ale spróbuj
może 0.9.2 zamiast 0.9.3 - budowałem kiedyś na własnym kernelu pod
czystym Ra.