Ja już nie wiem ... :(

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Sob, 28 Cze 2003, 14:36:18 CEST

On Sat, 28 Jun 2003, peem wrote:

> 28 czerwca 2003, o godzinie 12:10 napisałem wiadomość na temat :
> "Ja już nie wiem ... :(".
> Właśnie ją czytasz.
> ================================><=========================================
>
> Szukałem po liście, ale nie doszukałem, proszę o linki, albo hinty :)
> Zasadniczo problemy są dwa.
> Pierwszym jest Alsa. W tej chwili mam kernel 2.4.18 kompilowany
> własnoręcznie. Chciałem do tego Alse, ale nowszą niż 0.5, więc
> zassałem z alsa.org i ./configure - i tu mnie przystopowało, bo daje :
>
> [...]
> [...]

ten skrypt configure nie radzi sobie jeżeli /bin/sh to nie bash. Kiedyś
jak miałem ten problem to tymczasowo podlinkowałem basha pod /bin/sh, ale
na dłuższą metę jest to z jakichś powodów odradzane.

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :