kdm nie startuje

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Nie, 29 Cze 2003, 02:23:20 CEST

On Sun, 29 Jun 2003, Piotrek 'Drozdo' Drozdowski wrote:

> Hm dzieki za lddne wyjasnienie :) strejsnalem go ale nie widze tam nic
> ciekawego.. strace dostepny na: http://uszatek.int.pl/~drozdo/kdm.log
> Aha, one more thing, tak na moje oko to to wyglada na problem z kdm_greet,
> ale szczerze mowiac nie wiem co z tym zrobic ;> Przy starcie kdm`a
> pokazuje sie szare tlo, kursor juz kde`owy, i bach, kiluje sie. Jak
> przestrejsowac kdm_greetera? bo jak go odpale z palca to mowi ze jest
> czescia kdm`a i on nie chce byc sam uruchamiany ;)

trzeba kdma potraktować strace -f, może się nie obrazi (niektóre programy
tego nie lubią :).

Tak przy okazji na pierwszy rzut oka moją uwagę zwróciło to:

msgrcv(0, {2212858197, ""}, 0, 1075854160, 0) = -1 ENOSYS (Function not
implemented)

może nie masz w kernelu SysVIPC, a kdmowi i spółce to przeszkadza?

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :