Re: Ja już nie wiem ... :(

peem greenpoint_1 w poczta.onet.pl
Nie, 29 Cze 2003, 11:53:28 CEST

W sobota, 14:36:18, Andrzej popełnił tekst:
AS> ten skrypt configure nie radzi sobie jeżeli /bin/sh to nie bash. Kiedyś
AS> jak miałem ten problem to tymczasowo podlinkowałem basha pod /bin/sh, ale
AS> na dłuższą metę jest to z jakichś powodów odradzane.

Heh - zadziałało. thx. Tylko teraz to widzę, że wszystko będę musiał
odinstalować i ze źródełek kompilować, bo mi w trakcie wycięło
libasound.so.1 czy cuś i nic teraz i tak nie trybi :) No nic, nie po
to człowiek na pld przeszedł, żeby mieć łatwo, a po to, żeby mieć jak
najlepiej :D

--
Pozdrawiam,
 Piotr