Proste przejscie do 2.4.x :->

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Nie, 29 Cze 2003, 15:30:17 CEST

Użytkownik Bartłomiej Barton napisał:

>Witam ponownie
>Na poczatku chcialbym podziekowac za ostatnia dana mi odpowiedz, zrobilem tak i dziala.
>Teraz jednak czas na interes.
>Czytam i czytam, widze ze wszyscy przechodza na jajka wyzszej wersji i wlasnie tutaj napotykam schody.
>Czy moze ma ktos w swoich zasobach dokladny opis jak przejsc z 2.2 na 2.4
>Bede wdzieczny za dokladny opis, sam znalazlem tylko jeden, jednak zbyt duzo jest w nim dla mnie nie zrozumialych

Znowu dokładny, a głowa od czego?
Ja po prostu rozpakowałem nowego tara do /usr/src
zrobiłem
cd /usr/src
ln -s linux-2.4.21 linux
ln -s /usr/src/linux/include/linux /usr/include/linux
ln -s /usr/src/linux/include/asm /usr/include/asm
ln -s /usr/src/linux/include/asm-generic /usr/include/asm-generic
i jazda
make menuconfig && make dep && make bzImage && make modules
a co dalej, to poczytaj, bo jak ci tu ktoś krok po kroku będzie
wyjaśniał, to może być krucho, kiedy trzeba będzie pomyśleć.
Bez obrazy, ale jeśli chcesz dokładnej instrukcji, to o kompilacji jest
README w źródłach kernela, a jeśli chcesz jednym ruchem, to poszukaj w
upgrade, albo w nescie.