Proste przejscie do 2.4.x :->

Dariusz Wlodarczyk milley w gostyn.pl
Nie, 29 Cze 2003, 17:45:53 CEST

Witaj Wieslaw,

W Twoim liście datowanym 29 czerwca 2003 (15:30:17) można przeczytać:

WK> Bez obrazy, ale jeśli chcesz dokładnej instrukcji, to o kompilacji jest
WK> README w źródłach kernela, a jeśli chcesz jednym ruchem, to poszukaj w
WK> upgrade, albo w nescie.

Moze sie czepiam ale gdzie jest napisane ze czlowiek chce kompilowac
jadro ? Ja tam widze wyraznie przejsc z 2.2 na 2.4, a do tego wystarczy
poldek :)

Dopisujesz zrodlo pakietow w konfigu poldka, robisz --upgrade-dist i juz - po co zaraz
kompilacje ;)

--
Pozdrowienia,
milley