kdm nie startuje

Piotrek 'Drozdo' Drozdowski drozdo w pf.pl
Nie, 29 Cze 2003, 18:28:14 CEST

Dnia Sun, 29 Jun 2003 18:04:53 +0200
Wieslaw Kierbedz <sprawki w wp.pl> napisał:

> Jeśli na Ra - to tak, ale w nescie jest 2.4 (gdm) - masz tam graficzny
> greater i w pip tematów na gnome.arts.
> Ja używam kdm, bo nowy gdm potrzebuje modułów pam z redhata (sic!), żeby
>
> włączyć autologin (potrzebuję dla jednej wygodnickiej), a to dla mnie za
>
> dużo szczęścia.

No a mi 2.4 sie nie chce instalwoac bo: 1) wymaga sporo calkeim
niepotrzebnych mi, gnomowych rzeczy 2) zeby w ogole go zaisnatlwoac
musialbym go rpzebudowac troche jego zaleznosci bo mam openssl`a 0.9.7, a
to juz troche za duzo roboty a i z miejscem na hdd cienko stoje...
No i nie mowiac juz o przeszkoleniu calej rodziny z kdm`a na gdm`a ;)
Podsumowujac: potrzebuje dzialajacego kdm`a :)
p.

--
/===[ Piotr 'Drozdo' Drozdowski ]============================\
|===[ drozdo(at)pf(dot)pl ]===[ http://www.drozdo.eu.org ]===|