Re: Ja już nie wiem ... :(

Slawomir Sedyka kermit w ph215.krosno.sdi.tpnet.pl
Pon, 30 Cze 2003, 12:48:50 CEST

On Mon, 30 Jun 2003, peem wrote:

> heh - tak to jest, jak się nie słucha mądrzejszych :)
> Zrobiłem, tyle, że bez logowania na drugiej konsoli, i w międzyczasie
> odjęło mi rozum całkiem, i teraz mam rpm 4.3 ale brak rpm-lib :) coś
> się z tym da zrobić, czy tylko rm -rf / :D

Ja kiedyś przy okazji przebudowania pakietów nestowych dostałem taką
odpowiedź na problemy na linii glibc - rpm: (bo chyba od tego się
zaczęło).
Zrób:
cp /bin/rpm /bin/rpm.org
perl -pi -e 's/libn/FOOB/g' /bin/rpm
perl -pi -e 's/nss/FOO/g' /bin/rpm
i rpm zacznie Ci działać. Przebuduj rpma na nowych glibcach.

Ale to niekoniecznie musi pomóc na problem rpm-lib.
--
Kermit