cooledit

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 30 Cze 2003, 22:36:43 CEST

Dnia 2003.06.30 22:30, Mariusz napisał(a):
> posiadam: autoconf-2.53a-1, automake-1.6.3-1,
> od niedawna na moim pc gości PLD, tak więc jestem jeszcze baaardzo
> "zielony"..., ale wydaje mi się że to nie wina tych dwóch - jeśli się
> mylę to proszę mnie poprawić...
> Może jakieś inne sugestie ?

Jak na mój mały rozumek, to problem tkwi w regeneracji AC/AM, trzeba na
ta okazje przyszykować odpowiendiego patcha i bedzie po probleme,
najlepiej meczyć tą osobe co ostania majstrowała przy specu.Revision
1.34  2003/03/01 21:02:27  misi3k
- updated to 3.17.5
- URL Source0 update

misi3k:misi3k w ep09.kernel.pl:Michał J. Podyma

					Artur