Uprawnienia do bazy mysql ?

Quickest quickest w needforspeed.pl
Sob, 1 Mar 2003, 08:00:48 CET

Logując sie jako root do bazy mysql dodałem usera do tabeli "db" z następującymi prawami do bazy:

select,insert,update,delete

Następnie utworzyłem jego bazę (także zalogowany jako root):

+----------+
| Database |
+----------+
| mysql    |
| phpbb    |
| baza_quickesta |

Czyli finalnie user został dodany do tabeli ["db"] z prawami:
"select,insert,update,delete" do bazy "baza_quickesta"
oraz został dodany także do tabeli ["user"] gdzie nie ma żadnyc praw.

Tymczasem gdy próbuję wykonać jakąś operacje na bazie otrzymuję komunikat:

"ERROR 1044: Access denied for user: 'quickest w localhost' to database 'baza_quickesta'"

Co zatem jest nie tak ??? Czy user ma odpowiednie uprawnienia do bazy ?

--
Jakub "Quickest" Kozicki
RLU: #273864