pppd, MPlayer

MrRobby mrrobby w elcuk.dabrowa.pl
Sob, 1 Mar 2003, 10:49:01 CET

1. Lacze sie z netem przy pomocy modemu kablowego + jakas tam regulka pppd. Problem w tym ze jak wydam polecenie pppd jako root to otrzymuje cos takiego

"The remote system is required to authenticate ifself but I couldn't find any suitable secret (password) for it to use to do so. (None of the available pass words would let it use an IP address)"
lub cos podobnego moglem zle spisac:P

Czy ktos moze mi powiedzec co mam zrobic by mi sie pppd uruchamialo?? Bo naprawde juz nie wiem co gdzie przestawic :P

2. Czy da sie odpalic MPlayera z czystej konsoli??? Bo za kazdym razem jak chce sobie puscic jakis film to musze odpalac X'y i dopiero w nich z konsoli uruchamiac mplayera

Pozdrawiam _-=MrRobby=-_

GG 245415
mrrobby w elcuk.dabrowa.pl