Antywwirus

SoBoL sobol w gadka.pl
Sob, 1 Mar 2003, 11:11:57 CET

> Witam,
>
> co zalecacie jako dobry i ławy we wdrożeniu antywirus na postfixa?

Nie wiem co jest latwe ale calkiem calkiem mi dziala mks + amavis oczywiscie
Trudny raczej nie jest tylko kilka rzeczy zmienialem w skryptavh samego
amavis'a
bo dawal ciala przy bodajze rozpoznawaniu zwracanych informacji przez demon
mks'a
z tego co pamietam to wycinalem wszystkie wpisy dotyczace innych skanerow
av.
(standardowo w PLD amavis w rpm'ie skompilowany jest na dzialanie ze
wszystkimi
programami jakie obsluguje) ..Do tego male zmiany w master.cf oraz main.cf
postfixa i dziala.
Na koniec juz z crona skrypt do sciagania nowych definicji virusow i masz
sw.spokoj

Wszystko jest opisane w plikach z mks'em wiec zainstalowanie calosci nie
jest problemem.

Pozdrawiam
SoBoL