pppd, MPlayer

Filip Kalinski filon w pld.org.pl
Sob, 1 Mar 2003, 18:46:11 CET

On Sat, 1 Mar 2003 11:22:57 +0100 (CET)
Paweł Gołaszewski <blues w ds6.pg.gda.pl> wrote:

> mplayer -vo fbdev -vm -fbmode 640x480-100
>
> Jak dla mnie to najlepszy sposób oglądania filmów...
>
> P.S.: tnij linie, please...

Jeśli masz zaintalowany svgalib (i moduł do jądra) i mplayera
skomilowanego z obsługą tejże bibliotekim to bradzo polecam taki
rozwiązanie. Zaletą svgalib jest niezaśmiecanie ekranu (w porównaniu do
fb), wyświetlanie napisów na czarnum pasku od filmem i możliwość
uruchomienia ze zwykłej konsoli tekstowej 80x25.

--
Filip Kalinski <filon w pld.org.pl>