Uprawnienia do bazy mysql ?

Quickest quickest w needforspeed.pl
Sob, 1 Mar 2003, 16:36:00 CET

On Sat, 1 Mar 2003 14:54:54 +0100
look <look w hell.art.pl> wrote:

> flush privileges;
>
> czy nie ?
>
> --
> Lukasz 'look' Buko
> Network Administrator, registered Linux user #165758
> Non-commercial radio: hell.art.pl:8000

> http://lists.pld.org.pl/

Zrobiłem i nic nie pomogło, wszystko jest ok niby założone, tymczasem gdy chcę założyć sobie forum phpBB2 od razu mam komunikat pry instalacji:

An error has occurred during installation    An error occurred trying to update the database
Access denied for user: 'quickest w localhost' to database 'quickest'

Może ma ktoś inny pomysł, co może być "nie tak" ?

--
Jakub "Quickest" Kozicki
RLU: #273864