Antywwirus

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Sob, 1 Mar 2003, 16:44:35 CET

On Sat, 1 Mar 2003, Michał Margula wrote:
> A możesz podać dokładny opis jak go z postfiksem spinasz? Ja osobiście
> poległem i już miałem pisać content filter dla postfiksa, żeby pominąć
> amavisa.

Najprościej jak się da... tylko uważaj na literówki :)
2 miesiące się chrzaniłem, a okazało się, że zały czas pisałem smtp
zamiast smtpd :)))

master.cf:
smtp      inet  n       -       n       -       -       smtpd -o content_filter=vscan
vscan   unix    -       n       n       -       10      pipe    flags=q user=amavis     argv=/usr/sbin/amavis ${sender} ${recipient}
localhost:10025 inet    n       -       n       -       -       smtpd   -o content_filter=

amavisd.conf:
$clamav = "/usr/bin/clamscan";

ot, i cała konfiguracja... :)
No chyba, że o czymś zapomniałem (mam gorączkę...), ale nie wydaje mi się.
Żadnych content_filter w main.cf się nie rusza.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...