Jakiś zonk z logowaniem

Kacper Jurak kacper w jurak.pl
Nie, 2 Mar 2003, 17:21:18 CET

Witam,

Mam dziwny problem, zaczęło się w momencie gdy chciałem zamknąć loklaną
sesję i przytrzymałem dłużej ctrl-d, zawiesiła mi się konsola. Jak
chciałem się zalogować ponownie to po wpisaniu prawidłowego hasła nic
się nie dzieje, po prostu wisi. Jak podaje błędne hasło to wyświetla
login incorrect i daje następną szansę. Dziej się to tylko dla zwykłego
usera, jako root nie mam problemu z logowaniem. Logi pokazują że się
user poprawnie zalogował, jedynie co mi się w nich nie podoba to to
</var/log/debug):
Mar  2 16:55:32 kacper pam_console[2115]: console file lock already in
place /var/lock/console.lock

Ale nie jestem pewny czy te komunikaty się wcześniej, jak wszystko było
ok też nie pokazywały. Jedyne co pomaga to killall -9 login.

Niech mi ktoś pomoże :]

--

Pozdrawiam :]
Kacper

kacper w jurak.pl
http://www.jurak.pl/kacper
When Hell is full, the dead will walk the earth