pliki należące do dwuch pakietów

Radosław Kintzi lists w eth0.prv.pl
Nie, 2 Mar 2003, 23:13:27 CET

To był(a) nie  2 mar 2003 roku, kiedy o godzinie 22:55
"Michał J. Podyma" <misiek w r-h.pl> napisał(a)

> ta wersja (0.4) sqwebmaila jeszcze nie dziala ;)
> albo dziala jak nie powinna

Widzę właśnie many w /usr/man/ :)
Dlaczego przeniosłeś /etc/userdb/ do /etc/sqwebmail/userdb/?
Chyba warto wogóle wyłączyć całą obsługę userdb do osobnej paczki
sqwebmail-userdb pozostającej w  konflikcie courier-imap-userdb.
Poza tym authdeamon też chyba może być użyty ten z courier-imap-common.

(->pld-devel-pl)

To dlaczego pozwolił? Jakieś pomysły?

--
|: Radosław Kintzi                                                      :|
|: e-mail: redek w eth0.prv.pl :|: home page: coming soon :|: GG: 2199600 :|