postfix +amavis

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Pon, 3 Mar 2003, 00:50:18 CET

Dnia nie 2. marzec 2003 23:22, Piotrek 'Drozdo' Drozdowski napisał:
> Witam,
> dalej walcze z amavisem, zrobilem wszystko wg readme z amavisa czyli:
>
> content_filter = vscan:
> w /etc/mail/main.cf
> vscan  unix  -       n       n       -       10     pipe user=amavis
>   argv=/usr/sbin/amavis ${sender} ${recipient}
> localhost:10025     inet  n      -      n      -      -      smtpd
> -o content_filter=
> w /etc/mail/master.cf.

A zrób to po ludzku czyli (ja tak zrobiłem dzięki Bluesowi) master.cf:

smtp      inet  n       -       n       -       -       smtpd -o
content_filter=vscan
smtps     inet  n       -       n       -       -       smtpd -o
smtpd_tls_wrappermode=yes -o smtpd_sasl_auth_enable=yes -o
content_filter=vsca
vscan     unix  -       n       n       -       10      pipe    flags=q
user=amavis     argv=/usr/sbin/amavis ${sender} ${recipient}
localhost:10025 inet    n       -       n       -       -       smtpd   -o
content_filter=

Następnie do amavisd.conf:
$clamav = "/usr/bin/clamscan";
$smtp_port = "10025";

Oraz do main.cf:

my_networks = 127.0.0.1
smtpd_recipient_restrictions = permit_sasl_authenticated, permit_mynetworks,
reject_unknown_sender_domain, reject_unauth_destination

Oczywiście dostosuj to do swojego konfiga ;]

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/ +)