Problemy z karta dzwiekowa AC97

Deer deer w archipelagi.pl
Pon, 3 Mar 2003, 06:57:30 CET

Hello kociak,

k> Witam!
k>  Mam płyte główną ECS k7vta3 i chipset vt8233 nie mam sposobu żebyskonfigurowac pod PLD karty dzwiekowej, alsaconf w ogóle nie chce
k> słyszeć o tej karcie a sterowniki nie współpracuja z jaderkiem(2.2) a Alsa 09b nie chce sie zainsalowac
k> jak ktos moze niech napisze bo nie wiem co zrobic.

Ja przekompilowalem jadro na 2.4.20, potem wlasna kompilacja alsy i
dziala pieknie... Tylko komp mi sie wiesza orzy wyjsciu z X-ow, ktos
wie moze dlaczego?

--
 Deer                            mailto:deer w archipelagi.pl