Instalator - partycje

Łukasz Jazgar ljazgar w interia.pl
Pon, 3 Mar 2003, 15:48:12 CET

Wieslaw Kierbedz wrote:
> [...]

Juz wiem dlaczego Czarodziej mi tego dysku nie wykrywal. :)

Czarodzieja odpalalem go z dyskietki 2.4-experimental.
Jadro 2.4.* wykrywa ten dodatkowy kontroler IDE nie jako host1, tylko host2.
Natomiast /dev/hde to link do /dev/ide/host1/i_tak_dalej. W tym
przypadku powinno byc /dev/ide/host2/i_tak_dalej
Zmiana tego linka pomogla. Wszystko sie zainstalowalo tak jak trzeba.

Wydaje mi sie, ze to jest pewne niedopracowanie tej dyskietki
2.4-experimental. Urzadzenia /dev/hd* chyba nie powinny byc ustalonymi
linkami, bo jak widac nie zawsze dysk hde znajduje sie na ide/host1. Ale
nie wiem, nie znam sie. :)

Pozdrawiam
Lukasz