"su" nie dziala :(

Darkan darkan w kki.net.pl
Śro, 5 Mar 2003, 11:40:55 CET

<<CIACH>>
> Do grupy wheel (możesz to sprawdzić w pliku /etc/pam.d/su

Dziekuje :)

> W konsoli tekstowej? Poninny działać... (poza insertem, bo on nic nie
> robi)
no wlasnie w tekstowej nie dzialaja :(( a w konsolach pod X'ami to nic
procz standardowych klawiszy z literami, ctrl, alt, shift i enter <- to
jedyne klawisze, ktore u mnie funkcjonuja w X-owych konsolach :((( nawet
TAB'em sie tam pobawic nie moge :( mam bed'a normalnie :P

--
    Z pozdrowieniami
    .::< Darkan >::.