Hurtowa instalacja pakietow

Łukasz Jazgar ljazgar w interia.pl
Wto, 4 Mar 2003, 16:40:04 CET

Robert 'dzeus' Graużenis wrote:
> On Tue, 04 Mar 2003 03:55:27 +0100 Łukasz Jazgar <ljazgar w interia.pl>

> W konsoli poldka należy wpisać desc nazwa_paczuszki i otrzymamy zgrabny
> opis z description. Tabulator Twoim przyjacielem :D
> Pozdrawiam

To wiem. Ale to mi wcale nie pomoże szybko przejrzeć kilka tysięcy
pakietów. Mam parę tysięcy razy wpisywać "desc nazwa_paczki" i przy
każdym interesującym "install nazwa_paczki"? Chyba by mi życia nie
starczyło. :(

Kiedyś był w PLD taki programik - wuch. I to był bardzo fajny programik.
Można było chodzić po hierarchii grup, opis wyświetlał się natychmiast,
od razu widać było co już jest zainstalowane, a co nie. Pakiet można
było zaznaczyć do instalacji jednym naciśnięciem spacji.
Co się z nim stało z wuchem?

Lukasz