Hurtowa instalacja pakietow

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Wto, 4 Mar 2003, 20:51:59 CET

On Tue, 04 Mar 2003 16:40:04 +0100 Łukasz Jazgar <ljazgar w interia.pl>
wrote:

> To wiem. Ale to mi wcale nie pomoże szybko przejrzeć kilka tysięcy
> pakietów. Mam parę tysięcy razy wpisywać "desc nazwa_paczki" i przy
> każdym interesującym "install nazwa_paczki"? Chyba by mi życia nie
> starczyło. :(

ALe to faqt, że poldek się do tego nie nadaje nadzwyczajnie, z resztą
prawie zawsze wiem czego potrzebuję a przeszukiwanie opisów paczek w
celu znalezienia czegoś ciekawego przypomina mi czasy windziane kiedy to
się przeszukiwało tucows i instalowało dla testów masę nie zawsze
potrzebnych rzeczy :) Ale faqt wuch był chyba do tego stworzony.
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD user
JID: dzeus w jabber.gda.pl
mailto:dzeus w linux.pl