kernel-2.4.20 i power down

Radosław Kintzi lists w eth0.prv.pl
Wto, 4 Mar 2003, 22:12:13 CET

Zastanawiam się dlaczego po
# halt
Power down

zasilanie nie jest odcinane? Co więcej nie mam wogóle możliwości
wyłączenia maszyny - wyłącznik na obudowie nie dziła. Dopiero
po ctrl+alt+del mogę z niego skorzystać.

Na jakimś starym kernelu z wczesnego Ra (2.2.18?) wszystko było ok.
Potem miałem Ra+2.4.18 i zaczęły się problemy z automatycznym odcięciem
zasilania. Przycisk na obudowie dziłał poprawnie.
Począwszy od Ra+2.4.19 i teraz na 2.4.20 pojawił się i drugi problem.

Chciałbym to sobie poprawić ale zupełnie nie wiem od czego zacząć?
Jakieś sugestie?

Pozdrawiam,
Radek

--
|: Radosław Kintzi                                                      :|
|: e-mail: redek w eth0.prv.pl :|: home page: coming soon :|: GG: 2199600 :|