Hurtowa instalacja pakietow

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Śro, 5 Mar 2003, 01:00:55 CET

Dnia śro 5. marca 2003 00:42, Łukasz Jazgar napisał:
(...)
> Sam przyznaj, że nie jest to wcale wygodne. Gdybys mial porządne
> narzędzie, to samo wykonalbys w 3 sekundy i dostałbyś więcej niż listę
> w pliku. A napisanie tego zajęło ci na pewno więcej. W dodadku
> pomyliłeś się 2 razy. :)

Napisanie takiego czegos "nic" nie zajmuje.
a pomyłki rodza sie jak raki frajer jak ja nie spi po nocach, tylko chcąc
komus cos podpowiedzieć bierze sie za pisanie posta.

> Po za tym nie będzie działać na dystybucji rozproszonej na 4 płytkach
> albo umieszczonej na ftp. :P Tylko proszę, nie pisz mi skryptu, który
> to robi. Sam potrafię.

No to nie rozumiem o co Ci chodzi?
Umiesz sobie poradzic, wiec co - chcesz, zeby Ci ktos tutaj wygodne
narzedzie napisał?

SOD#1

--
Adam Gorzkiewicz